Seteguk Air Mangga Susu

Seteguk Air Mangga Susu


Alkisah semasa perjalan balik ke rumah selesai berurut di jenjarom En Eddie berhenti di gerai tepi jalan berhadapan sekolah jenjarom...

 Ish dia beli keropok leko dan air mangga susu kegemaran cm.... tapi cm tengah berpantang sekarang mana boleh.

Mendera emosi betul En Eddie ne. 

Sepanjang perjalan cm mendiamkan diri tanda protes. 

Selamber jew En Eddie cakap kalau teringin sangat minumlah seteguk buat rasa, balik nanti awak makan lah shaklee awak banyak-banyak bagi cepat sihat.

Seteguk Air Mangga Susu
Menggugat iman tengok air mangga ne kan...


Baca juga:

Kurang Tidur
Atasi Perut Kembung
Previous
Next Post »

5 comments

Click here for comments
Lea Azleeya
admin
April 13, 2017 at 1:19 PM ×

Alamakkk..! sedapnyeeeee.. hurmm

Reply
avatar
Ana Suhana
admin
April 13, 2017 at 1:40 PM ×

Dpt bygkan godaan tu mcm mana. Dulu masa org dtg ziarah ana dalam pantang,mak hidang air sirap je pun. Tp terliur dia kalah mcm org mengidam. Hehe

Reply
avatar
Miza Talib
admin
April 13, 2017 at 3:20 PM ×

memang sedap Lea, lagi-lagi cuaca panas skrg

Reply
avatar
April 15, 2017 at 7:15 AM ×

Cikla pun pernah jugak beli air mangga kt situ. Mmg sedap.. Kaw gitu...

Reply
avatar