Boleh makan Panda ?


Hari-hari Afiq dan Qilah minta nak makan ais cream Panda.  Maklumlah hari-hari nampak dalam iklan. Ish...Pengaruh iklan betui budak-budak ne.

Yang sebenarnya tak menyempat nak pergi beli. Bila pergi pasar raya dah nampak benda lain terus lupa ais cream panda dorang. Nasib baik dorang tak pandai pergi kedai cari ais cream tu kalau tak naya cm.

Boleh makan Panda ?

Sebagai ganti En Eddie belikan dorang marshmallow Panda, Boleh lah asal Panda 

Sekali sekala jew, hari-hari jangan haraplah boleh makan makanan kurang nutrisi ini.


Boleh makan Panda ?
comelkan 3 ketul panda ne

Jemput Baca :
Resepi Cik Gebu
Tip Elak Sembelit
Previous
Next Post »

5 comments

Click here for comments
April 18, 2017 at 2:26 PM ×

makanan comel untuk kanak kanak.(^_^)Hi Sertai segmen tonton ucing nak try irama melayu.(^_^).

https://ucingkadayan.blogspot.com/2017/04/segmen-tonton-ucing-nak-try-irama-melayu.html

Reply
avatar
y i e n
admin
April 18, 2017 at 4:25 PM ×

Anak2 kite pon kalau keluar je iklan tu kat tv cecepat dorg berzikir nak aiskrim tu :')

Reply
avatar
Fieza Sani
admin
April 19, 2017 at 11:31 AM ×

ala..comelnya marshamallow panda tu..

Reply
avatar
April 19, 2017 at 1:50 PM ×

Comelnya mashmallow ni

Reply
avatar
aRzMoHa
admin
April 20, 2017 at 12:07 PM ×

wah makan panda....comel marshmallow

Reply
avatar