BELI LAMPIN GOO.N DI LAZADA




Beli lampin Goo.N di lazada, jenama lampin pakai buang terbaru dari jepun yang tidak asing lagi bagi ibu-ibu di malaysia. Cm suka lampin pakai buang yang berteknologi dari Jepun. Dan, Goo.N adalah salah satu jenama Lampin pakai buang atau pempes dari Teknologi Jepun

BELI LAMPIN GOO.N DI LAZADA

BELI LAMPIN GOO.N DI LAZADA
Afiq dah booking lampin Goo.N


Kalau korang nak tahu sebenarnya, jenama Goo.N ini bukan sahaja mengeluarkan lampin pakai buang a.k.a Pampers


Malah, 
Goo.N juga ada mengeluarkan barangan lain seperti Goo.N BABY WIPES (tisu basah) 

BELI LAMPIN GOO.N DI LAZADA
Tisu basah dari Goo.N


Nak lebih penjimatan jom beli Lampin Goo.N di Lazada

Lazada Malaysia kan macam-macam ada. Jika bernasib baik Penghantaran secara Percuma sahaja dari Lazada.



REVIEW LAMPIN GOO.N


Alhamdulillah, cm sangat berpuas hati dengan Lampin Goo.N  ini.



Dari segi material yang lembut dan reka bentuknya sangat fit untuk Aqilah Firzanah dan Afiq Furqan.



 
BELI LAMPIN GOO.N DI LAZADA
bahagian belakang : Corak Doremon dan rakan-rakan. Kiut kan


Yang paling menarik adalah Corak kartun Doraemon dan rakan-rakan dipermukaan lampin Goo.N, bukan cm sahaja yang teruja anak-anak cm lagi lah teruja semasa pakai lampin Goo.N ini.



Comel, kan corak kartun Doraemon ni !



 
BELI LAMPIN GOO.N DI LAZADA
Bahagian Depan : Comelkan ada Doremon dan rakan-rakan



Ok.kami dah siap pakai lampin pakai buang Goo.N. Jom kita main di playland !

BELI LAMPIN GOO.N DI LAZADA
ok anak-anak dah pakai Lampin Goo.N, Jom kita main


Tiada masalah lampin bocor. Anak-anak bebas bermain tanpa rasa tidak selesa dengan adanya lampin Goo.N


Untuk belian produk Goo.N di LAZADA MALAYSIA, boleh terus klik link ini : 



Previous
Next Post »

2 comments

Click here for comments
Dedaun Comel
admin
April 12, 2017 at 10:48 PM ×

Comel juga lampin ni kan? Berbaloi beli ;)

Reply
avatar
Fieza Sani
admin
April 19, 2017 at 11:34 AM ×

comelnya lampin dia tu..ada kartun2..

Reply
avatar