Bateri kereta 'kong' tengah malam

March 21, 2017

Bateri kereta 'kong' tengah malam


Siapa pernah mengalami pengalaman bateri kereta ‘kong’, senang cakap bateri habis @ bateri rosak. Bayangkan balik lewat malam selesai menonton wayang tiba-tiba kereta tak boleh hidup. Mustahil kereta tak boleh hidup sebelum datang tadi Minyak dah isi penuh ini tak lain mesti bateri kereta ‘kong’.

Cuak, seram semua bercampur memandangkan kawasan parking kereta yang sunyi tiada orang,  laju jari mendail nombor keluarga terdekat dan kawan-kawan untuk minta pertolongan. Dah nama perempuan apalah sangat pengetahuan pasal kereta selain mahir isi minyak kereta. Apa lagi yang boleh dibuat Bila bateri kereta ‘kong’ hanya mampu menunggu bantuan datang.
 
Bateri kereta 'kong' tengah malam
Add caption

Bateri kereta 'kong' tengah malam Bateriku.com penyelamat


Bateri kereta 'kong' tengah malam

Malang betul rasa bila berhadapan siatuasi begini tiada yang sudi datang membantu. Tanpa putus asa CM  google mencari bantuan berdekatan. Hati tertarik sangat nak click Page Bateriku.com.  

Bateri kereta 'kong' tengah malam

Ya Allah memang tak sia-sia CM click page Bateri.com. Memang penyelamat mereka ada menawarkan  perkhidmatan menghantar bateri kereta termasuk pemasangan secara percuma kepada setiap pelanggan. Harga bateri yang ditawarkan adalah murah dan berpatutatan jika dibandingkan dengan service yang lain.
Yang paling best  bila bateri kereta ‘kong’ sudah pasti CM tiada tunai yang banyak untuk bayar service Bateriku.com tapi boleh pakai debit card. Bestkan service bateriku.com 


Bateri kereta 'kong' tengah malam

Selain itu waranti bateri dengan pihak bateriku.com boleh dibuat di mana-mana sahaja dalam kawasan yang diliputi oleh bateriku.com Contohnya korang pernah beli bateri di cawangan Shah Alam dan kereta korang bermasalah di Penang, korang boleh terus rujuk pada cawangan Penang untuk bantuan. Tidak perlu la korang nak balik ke Shah Alam untuk membuat tuntutan (mengikut terma & syarat). Tiada masalah walau di mana saja lokasi korang ada masa tu, boleh terus hubungi cawangan bateriku.com yang berdekatan atau korang boleh semak lokasi bateriku.com di Laman web :  http://www.bateriku.com


Bateriku.com penyelamat wanita dan duit, yelah kalau CM terus pergi mana-mana bengkel untuk tukar bateri silap hari bulan lain pulak rosak yang dorang jumpa. 


Bateri kereta 'kong' tengah malam



NAK TUKAR BATERI KERETA?
#JanganTukarDulu
MUNGKIN BATERI OK LAGI !
#DapatkanKepastian
#GetSecondOpinion
JIMATKAN DUIT ANDA

Panggil BATERIKU.COM @ Tol Free 1-800-22-2324 | Whatsapp 012-245-8027 & 019-699-8279

Mereka datang ke lokasi anda | Pemeriksaan PERCUMA | Tidak perlu beli bateri & DIJAMIN tiada sebarang caj sekiranya bateri anda masih elok.

Isnin ~ Ahad | 7am~1am | Johor ke Perlis

Anda berminat menyertai BATERIKU.COM di seluruh negara ?? Sila mohon secara on-line di www.bateriku.com >> Dealer >> Runner ( Full Time/Part Time/Freelance) >> Rakan Wokshop >> Rakan Tow Truck

Jangan Lupa muat tutun aplikasi mudah bateriku.com sekarang  http://apps.bateriku.com/

7 comments:

  1. akk pun suka pakai perkhidmatan bateriku.com

    ReplyDelete
  2. seakrang dah senang bateriku dah ada app

    ReplyDelete
  3. Kena save nombor bateriku ni...wajib..

    ReplyDelete
    Replies
    1. betul tu dah jadi kesemestian ada num bateriku dalam list contact

      Delete
  4. Sy mmg pelanggan bateriku ni. Harga & warranty mmg sgt ok klu compare dgn kedai di luar sana

    ReplyDelete
  5. Ada masalah kereta panggil bateriku.com je la nanti. Senang.

    ReplyDelete

Powered by Blogger.