Set Hamil Terbaik

November 29, 2016

Set Hamil Terbaik


Assalamualaikum dan Salam Sejahtera.

Di doakan anda yang membaca entry ini sihat sentiasa.

Tahniah buat anda yang bakal hamil, sedang hamil dan telah hamil.  Tempoh kehamilan adalah suatu pengalaman yang sangat manis walau berbagai alahan tetap di tempuhi dan ajaibnya segalanya hilang tatkala menatap wajah bayi.

Hari ne cik mijah nak share cikit tentang Set Hamil Terbaik dari Shaklee. Kenapa Shaklee ???

Sentiasa Selamat, Sentiasa Berkesan, Sentiasa Mesra Alam

Set Hamil Terbaik


Ada apa dalam Set Hamil Terbaik


B-COMPLEX :
Mengandungi Folic acid,Biotin yang sangat penting untuk pembentukan darah dan kestabilan hormon dan mengurangkan kemurungan ibu semasa hamil .Vitamin B berupaya menukarkan makanan kepada tenaga.

VITA-C PLUS :
Ianya adalah sustained realese dan akan digunakan secara beransur-ansur mengikut keperluan badan kita. Mengurangkan risiko ibu terkena demam @ Selesema semasa mengandung.
VITA-LEA :
mengandungi 12 vitamin dan 7 galian serta lengkap dengan iron formula.Iron formula sangat penting bagi ibu yang mengadung dan menyusukan anaknya.
Kekurangan iron boleh membuatkan si ibu lemah,mudah nak pitam atau pengsan,Hb rendah dan sentiasa kelihatan pucat lesu.

OSTEMATRIX :
Ostematrix @ pil Kalsium yang mengandungi magnesium dan Vitamin D sangat penting untuk pembinaan sel dan pembentukan tulang bayi,mengelakkan kekejangan otot,sakit pinggng,lenguh-lenguh dan kebas kaki/tangan terutama bagi ibu mengandung serta penting untuk menstabilkan denyutan jantung dan tekanan darah tinggi selain berfungsi sebagai pelawas untuk elak sembelit.Sangat sesuai buat mereka yang kurang gemar minum susu.
ESP :
Protien sangat penting untuk membina dan memperbaharui sel2 tisu di dalam tubuh. Wanita yang hamil dan menyusukan anak juga memerlukan protien untuk pembentukan kuku,rambut dan kulit.
Esp memberikan ibu tenaga dimana bagi mereka yang mengalami morning sickness yang agak teruk.

OMEGA GUARD :
Mengandungi DHA yang sangat penting untuk otak.Turut membantu memecahkan lemak di dalam tubuh dan mengawal berat badan ketika mengandung.
Jangan risau memikirkan untuk makan semua yang disenaraikan diatas, kerana Set Hamil ini mampu bertahan 4 ke 5 bulan. Jimatkan






Jika anda mahu mendapatkan Set Hamil Terbaik Shaklee dengan Harga super jimat hubungi :
 
miza : 017-3687028
Email : mizzmia27@gmail.com
FaceBook : Miza Talib
Instagram : Miza_Talib



No comments:

Powered by Blogger.