NIKMAT TIDUR

November 23, 2016

Nikmat Tidur


Nikmat Tidur

Tidur merupakan nikmat yang paling mengasyikkan dan tidak terungkap dek kata-kata. Apa tah lagi bila anda bangun dan terasa segar dan bersemangat untuk meneruskan aktiviti harian.

Kebiasaan wanita hamil akan mengalami masalah untuk tidur apabila usia kandungan semakin besar, tidak terkecuali juga buat wanita yang baru hamil.

Masalah tidak selesa perut dan sakit pinggang sering menghantui di waktu malam. Paling ngeri bila terjaga tengah-tengah malam kaki cram @ Simpul biawak ( cik mijah sering lalui  dulu di waktu hamil anak pertama sebab masa tu belum kenal shaklee )

Kurang tidur akan mengganggu urusan seharian dan mood sepanjang hari.

Hal ini tidak boleh di biarkan belarutan. Di sebabkan semasa hamil cik mijah terlebih vitamin M (malas)nak bancuh dan masak air panas jadi susu bukan penawar yang sesuai.





ostermatrix

Kenapa Ostermatrix

1. Menguatkan Tulang - Kalsium menghalang osteoporosis, menguatkan kuku, gigi, sistem saraf. Ia juga boleh merawat tulang retak,  kuku rapuh, eczema, kekejangan, gusi berdarah.

2. Memperbaiki kekejangan dan kebas-kebas - Pengambilan 600mg kalsium sebelum tidur akan memperbaiki kebas-kebas, kekejangan, sakit sendi dan arthritis

3. Meringankan stress - Ianya mengimbangi tekanan darah, memelihara denyutan jantung, impuls saraf, penenang saraf,memberi tidur lena, memperbaiki jantung berdebar, gementar, mimpi buruk dan stress. Juga memperbaiki depresi, mood swing, sakit kepala dan pitam.

4. Memperbaiki masalah haid - Kajian menunjukkan dengan pengambilan 1000mg kalsium dan magnesium serentak akan meringankan sakit semasa haid dan membantu membuang air kecil.




Jika anda mahu mendapatkan Ostermatrix dengan Harga super jimat hubungi :
 

Cik Mijah: 017-3687028
Email : mizzmia27@gmail.com
FaceBook : Miza Talib
Instagram : Miza_Talib

1 comment:

  1. Yeah, mmg nikmat sgt tido ni. Dgn oste ni yg best tdo mmg jadi selesa, bangun terus segar ��

    ReplyDelete

Powered by Blogger.